גידור חשיפה מטבעית ליבואנים! 16.07.2020 - פריקו

גידור חשיפה מטבעית ליבואנים! 16.07.2020

גידור חשיפה מטבעית ליבואנים!

בתקופה של אי וודאות, כאשר ברקע חשש מהשפעת הקורונה על התאוששות השווקים בעולם, משבר יחסי ארה"ב-סין הבחירות ועתידו של הנשיא טראמפ לצד אי הבהירות לגביי תקציב 2020-2021.  נבקש לסקור אסטרטגיות גידור לחשיפה מטבעית בדולר מול השקל למי שחשוף לשוקיי ההון, מטבע חוץ מדדים וריביות.

להלן מספר אסטרטגיות ובהם שער עסקת פורוורד, שערי מימוש לעסקות אופציה היוצרות עסקת צילינדר וכן עסקת פורוורד אקסטרה. נשמח להרחיב על משמעות האסטרטגיות בשיחה עם חדר עסקאות פריקו. האסטרטגיות חושבו לפי שער ספוט 3.4250 ₪/$  ועלות ביצוע אסטרטגית הצילינר שהיא שילוב של רכישת אופציית CALL ומכירת אופציית PUT הינו בעלות נטו – "0" 


מכשיר בעל רמת סיכון נמוכה, (פורוורד סינטטי) המספק 100% וודאות למקרה של תנודה חריפה שער

גרף "צילינדר"


גרף "פורוורד אקסטרא"


גרף "פורוורד"


• עסקת פורוורד אקסטרה הינה האסטרטגיה בעלות מוגדרת (כפי שמפורט בטבלה) המספקת ללקוח הגנה מלאה מפני התחזקות הדולר/₪ מעבר לשער הפורוורד אקסטרה. כך שבמידה ובתאריך הפקיעה של העסקה, היה ושער הדולר/ש"ח ייסחר מעל לרמת שער של פורוורד אקסטרה, הלקוח יוכל לרכוש את הדולר בשער של פורוורד אקסטרה.
• בעסקת פורוורד אקסטרה, ללקוח מובטח שער המרה מקסימאלי לפי שער העסקה, כאשר ללקוח אפשרות להנות מהתחזקות השקל, עד לרמת שער הנקיעה. דהיינו: במידה ובתאריך הפקיעה של העסקה, היה שער הדולר/₪ מתחת לרמת שער הנקיעה של עסקת הפורוורד אקסטרה, אזי, הלקוח יידרש לרכוש את הדולר בשער פורוורד אקסטרה (כמפורט בטבלה).

יתרונות:
• מספק הגנה כנגד התחזקות חדה בשער הדולר/₪.
• עלות נמוכה (0)
• במידה ושער הדולר נחלש אך לא נסחר ביום הפקיעה מתחת לרמת הנקיעה, הלקוח יוכל להנות משער רכישה דולר/ש"ח הנמוך משער ההגנה
• רמת הנקיעה נבחנת רק ביום הפקיעה

חסרונות:
• שער פורוורד אקסטרה גבוה משער הפורוורד הרגיל!
• במידה ושער הדולר נחלש ונסחר ביום הפקיעה מתחת לרמת הנקיעה, הלקוח יצטרך לרכוש את הדולר ברמת שער הפורוורד אקסטרה הגבוה משער הנקיעה או שער עסקת הפורוורד.



דסק אנליסטים והדילרים ישמחו לעמוד לרשותכם בבחינת החשיפה וגידור הסיכון
בדבר פרטים נוספים באמור לעיל ניתן לפנות ישירות לדסק אנליסטים בטלפון: 6167070- 03
מידע על המכשירים הנ"ל ניתן למצוא באתר פריקו (http://www.prico.co.il)

צור קשר 

אין לראות במידע המופיע באתר משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית. קבוצת פריקו ו/או חברות קשורות ו/או בעלי עניין, ו/או עובדים ו/או נושאי משרה בכל אחד מאלו, עשויים להיות בעלי עניין בניירות הערך והנכסים הפיננסיים המוזכרים באתר.

פרטים והסברים באשר לבחינת החשיפות השונות וכן באשר לאסטרטגיות הניתנות לביצוע על מנת לגדר חשיפות אלו ניתן לקבל בדסק אנליסטים בפריקו.

בדבר פרטים נוספים באמור לעייל ניתן לפנות למשרדינו בטלפון : 036167070
סקירות שוק ומידע נוסף בנושא מכשירים פיננסיים ניתן למצוא באתר פריקו http://www.prico.com
אין במסמך זה משום הצעה ו/או יעוץ ו/או המלצה כל שהיא לביצוע ו/או אי ביצוע עסקה כל שהיא
למתעניינים, יש לפנות לדסק אנליסטים לקבלת מידע ופרטים נוספים

ט.ל.ח.

המידע דלעיל מיועד לעיונו ולשמושו הבלעדי של המנוי אין למוסרו לאחר ו/או להעתיקו בכל דרך שהיא
כל הזכויות שמורות (c)

הצטרפו לניוזלטר לקבלת עדכונים

מוגש ע"י Investing.com

הספר – שוק חופשי

שוקי הכספים מגלגלים מדי יום מטבעות זרים בהיקף של 5 אריליון דולר, ונסחקים בהם גם חומרי גלם, סחורות, מוצרים ושירותים. מה שמתרחש בהם מדי יום

קרא עוד

סקירת מחירי מתכות 15.02.2024

לסקירה לחץ כאן בPDF   טבלת מחירי מתכות *המחירים במונחי דולר לטון טבלת מלאים שערי דלקים ומטבעות נבחרים   במהלך השבוע החולף, המסחר בשווקים הפיננסיים

קרא עוד

סקירת מחירי מתכות 09.02.2024

לסקירה לחץ כאן בPDF   טבלת מחירי מתכות *המחירים במונחי דולר לטון טבלת מלאים שערי דלקים ומטבעות נבחרים   במהלך השבוע החולף, המסחר בשווקים הפיננסיים

קרא עוד