פורום חומרי גלם- זרקור גלובלי לזירת הפלסטיק 21.12.2016 - פריקו

פורום חומרי גלם- זרקור גלובלי לזירת הפלסטיק 21.12.2016

מינהל האנרגיה הלאומי של סין יצא עם תכנית החומש החדשה אשר בכוונתה להכפיל את היקף הייצור של האתנול עד שנת 2020 לכדי רמה של 4 מיליון טון. המדינה האסיאתית מייצרת היום כ- 2.1 מיליון טון אתנול בשנה, בכך הגדיר מנהל האנרגיה הלאומי רמת מטרה שכמעט מכפילה את היקף הייצור הנוכחי של אתנול. למהלך צפויה השפעה ישירה על הביקוש לגידולים עתירי פחממות. ברחבי העולם מפעלים מיצרים אתנול מתירס, קנה סוכר וגידולים עתירי פחמימות אחרים. נציין כי מהלך ההכרזה אינו חדש וכי גם בלקראת החומש הקודם משנת 2010 ואשר הסתיים בשנת 2015 הוצב יעד ייצור האתנול על רמת  4 מיליון טון, אולם, על אף, המאמצים הרבים שהושקעו, נותר היקף התפוקה במקומו והיעד לא מומש. תכנית החומש החדשה תקדם יישומי אתנול לא רק בתור דלק כמקור אנרגיה "ירוק" אלא גם כחומר לייצור סיבים על ידי מחזור חלקי תוצרת חקלאית אשר אינה ראויה למאכל. יעד נוסף שהוכרז ע"י ממשלת סין לשנת 2020 מכוון להגדלת קיבולת ייצור החשמל המופק מביומסה (biomass) מ- 10 מגוואט היום ל- 15 מגוואט. מהלכי הממשל בסין צפויים לתרום לתוספת ביקוש ולתרום ללחצי מחירים.

גרף נפט מסוג ברנט מול WTI

גרף נפטא

גרף HDPE מול LDPE ו- LLDPE

גרף הומו PP מול קופו PP


אין לראות במידע המופיע באתר משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו – עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית. קבוצת פריקו ו/או חברות קשורות ו/או בעלי עניין, ו/או עובדים ו/או נושאי משרה בכל אחד מאלו, עשויים להיות בעלי עניין בניירות הערך והנכסים הפיננסיים המוזכרים באתר.

פרטים והסברים באשר לבחינת החשיפות השונות וכן באשר לאסטרטגיות הניתנות לביצוע על מנת לגדר חשיפות אלו ניתן לקבל בדסק אנליסטים בפריקו. 

בדבר פרטים נוספים באמור לעייל ניתן לפנות למשרדינו בטלפון : 036167070
סקירות שוק ומידע נוסף בנושא מכשירים פיננסיים ניתן למצוא באתר פריקו http://www.prico.com
אין במסמך זה משום הצעה ו/או יעוץ ו/או המלצה כל שהיא לביצוע ו/או אי ביצוע עסקה כל שהיא
למתעניינים, יש לפנות לדסק אנליסטים לקבלת מידע ופרטים נוספים

ט.ל.ח.

המידע דלעיל מיועד לעיונו ולשמושו הבלעדי של המנוי אין למוסרו לאחר ו/או להעתיקו בכל דרך שהיא
כל הזכויות שמורות (c)

הצטרפו לניוזלטר לקבלת עדכונים

מוגש ע"י Investing.com

סקירת מחירי מתכות 07.12.2023

לסקירה לחץ כאן בPDF   טבלת מחירי מתכות *המחירים במונחי דולר לטון טבלת מלאים שערי דלקים ומטבעות נבחרים     לגרפים של מחירי הסחורות לחץ

קרא עוד

סקירת מחירי מתכות 30.11.2023

לסקירה לחץ כאן בPDF   טבלת מחירי מתכות *המחירים במונחי דולר לטון טבלת מלאים שערי דלקים ומטבעות נבחרים     לגרפים של מחירי הסחורות לחץ

קרא עוד